گالف دارو - داروخانه اینترنتی

هر آنچه که درباره رول های ضد تعریق باید بدانید و معرفی مام های برند شون

هر آنچه که درباره رول های ضد تعریق باید بدانید و معرفی مام های برند شون

 

 

 

رول ضد تعریق یا مام چیست؟

 

 

 

بهتر است همین ابتدا تکلیف خود را در خصوص واژه مام روشن کنیم. در واقع مام ضد تعریق یک محصول خاص بهداشتی نیست که برای کنترل تعریق بدن تولید شده باشد. مام یک برند قدیمی رول ضد تعریق است. اما به دلیل آن که جزو اولین برندهای تولید این محصول بهداشتی بوده است، در ایران این واژه به عنوان یک محصول خاص شناخته می‌شود. درست مثل کلینکس، ریکا، رایت و.. که به عنوان نام اصلی دستمال کاغذی، مایع دستشویی و محلول شیشه پاک کن شناخته می‌شوند. ما نیز در این مطلب عبارت رول ضد تعریق را در کنار واژه مام به کار خواهیم برد.

اما در خصوص چیستی رول ضد تعریق یا مام مردانه و زنانه باید گفت که رول های ضد تعریق، فارغ از نام و برندشان، در بیان ساده یک مایع مرطوب و ملایم هستند. شما این مایع را به کمک توپک سر شیشه به ناحیه زیر بغل خود رول می‌کنید. به این ترتیب پوشش خوبی در زیر بغل شما ایجاد می‌شود. این پوشش باعث می‌شود مجرای پوستی بدن شما که قطرات عرق از آن خارج می‌شود، به طور موقت بسته شود. به این ترتیب وقتی فعالیت بدنی شما زیاد می‌شود، عرق بدن راهی برای خروج از زیر بغل، که محل تجمع غدد تعریق است، ندارد.

در فرمول رول ضد تعریق از اسانس های مختلف نیز استفاده می‌شود. این رایحه‌ها باعث می‌شوند خود شما احساس خوب تمیزی و تازگی داشته باشید. احساسی که کمک می‌کند اعتماد به نفس بیشتری داشته باشید و با خیالی راحت از این که بدنتان در طول روز بوی عرق نمی‌دهد، به کار و فعالیت بپردازید.

 

 

 

رول ضد تعریق یا مام را چه زمانی باید استفاده کرد؟

 

 

 

هیچ قانون مشخصی برای میزان و شیوه استفاده از رول ضد تعریق وجود ندارد. اما شاید بهترین روش استفاده از این دست محصولات آن باشد که بعد از هر بار حمام کردن، از آن‌ها استفاده کنید. البته اگر زمانی احساس کنید که زیر بغلتان بوی عرق می‌دهد نیز می‌توانید از رول ضد عرق یا مام رول زیر بغل استفاده کنید.

 

 

 

 

استیک ضد عرق چیست؟

 

 

 

 

 

 

 

 

اگر بخواهیم به ساده‌ترین شیوه شرح دهیم که استیک ضد عرق چیست؟ باید بگوییم که رول‌های ضد عرق جامد به عنوان استیک ضد عرق شناخته می‌شوند. در واقع رول های ضد تعریق همواره مایع و استیک ضد عرق محصولاتی جامد هستند. استیک ضد عرق یک ماده متراکم صابونی شکل است که یک لایه محافظ روی پوست بدن شما ایجاد می‌کنند. مکانیسم محافظتی استیک ضد عرق نیز درست مثل رول ضد تعریق است. به این معنی که ماده استیک ضد عرق منافذ و مسیرهای نفوذی عرق بدن را مسدود می‌کند و به این ترتیب قطرات عرق راهی برای خارج شدن از منطقه زیر بغل نخواهند داشت.

 

 

 

 

استیک ضد عرق بهتر است یا رول ضد تعریق یا همان مام؟

 

 

 

اکنون که روشن شد که این دو از نظر عملکرد کاملاً یکسان و تنها در نوع مواد متفاوت هستند می‌توان به این پرسش به سادگی پاسخ داد. در واقع این‌که کدام‌ یک از این محصولات بهتر است، تنها یک ترجیح شخصی است. از آن جهت که تنها تفاوت رول ضد عرق با استیک ضد تعریق در این است که رول ضد عرق یا مام بعد از استفاده یک احساس رطوبت در بدن ایجاد می‌کند. اگر لمس این احساس را دوست ندارید، پس می‌توانید از استیک ضد تعریق مردانه استفاده کنید که جامد و خشک است. به همین دلیل بعد از مصرف احساس خیس بودن زیر بغل به شما دست نخواهد داد.

اگر انتخاب شما برای یک محصول کنترل کننده تعریق زیاد، استیک ضد عرق است، بد نیست این نکته را بدانید که برخی از استیک های ضد عرق به خاطر جنس مواد صابونی خود، در صورتی که به لباس شما بچسبند، شستشوی آن را کمی دشوار خواهند کرد. شاید این موضوع تنها عیب استیک های ضد تعریق باشد.

 

 

 

آیا باید حتماً استیک ضد تعریق یا رول ضد تعریق فاقد آلومینیوم خرید؟

 

 

 

اکنون که در خصوص رول ضد تعریق و استیک ضد تعریق مردانه و زنانه به طور مفصل بحث کردیم، بد نیست در مورد آلومینیوم کلراید، که یکی از اصلی‌ترین مواد تشکیل دهنده محصولات ضد عرق است نیز کمی اطلاعات ارائه کنیم.

پیش تر، در مقالات همین وبلاگ در مورد چیستی آلومینیوم کلراید و چرایی استفاده از آن در رول و استیک ضد تعریق مردانه و زنانه اطلاعات جامعی ارائه شده است. اما همواره این سؤال از جانب مصرف کنندگان محصولات ضد تعریق در تمام دنیا وجود دارد که آیا آلومینیوم کلراید ماده‌ای سمی است یا خیر؟ آیا استفاده مکرر از محصولاتی که این ماده را در ترکیبات خود دارند منجر به سرطان پوست یا پستان می‌شود؟

 

در پاسخ به این پرسش‌ها باید گفت واقعاً لزومی ندارد که برای یافتن استیک یا رول ضد تعریق فاقد آلومینیوم تمام فروشگاه های محصولات بهداشتی را زیر پا بگذارید یا همه برندها را بررسی کنید. تحقیقات عمده در مورد ضد عرق‌های دارای آلومینیوم از اوایل دهه 2000 میلادی نشان داده است که تقریباً مشکل خاصی در استفاده از این محصولات وجود ندارد. در واقع گرچه در برخی مجلات بهداشتی تبلیغات زیادی بر ضد آلومینیوم کلراید می‌شود اما شما تا زمانی که به این ماده حساسیت خاصی نداشته باشید، می‌توانید از محصولاتی که در ترکیبات خود آلومینیوم کلراید دارند، استفاده کنید.

 

گرچه هنوز ثابت نشده است که آلومینیوم کلراید ماده‌ای سرطان‌ زا است یا در پیشرفت غدد سرطانی نقش دارد، اما اگر احساس کردید که استفاده از برخی مام‌ها در شما تنگی نفس یا مشکلات پوستی ایجاد می‌کند بهتر است مصرف این محصولات را متوقف کنید.

 

دوش گرفتن، خشک کردن بدن و موها، مسواک زدن، نخ دندان کشیدن، استفاده از مام زیر بغل یا دئودورانت، لباس پوشیدن و رفتن سر کار و زندگی روزانه. این روتین آغاز یک روز برای میلیون ها نفر در دنیا است.

 

 

 

معرفی مام رول شون

 

 

 

 

 

 

 

 

دئودرانت ضد تعریق مدل پینک پرنسس (Pink Princess)تولید برند شون دارای فرمولاسیون مدرن با بهره‌گیری از عصاره‌های گیاهی و تلفیق شگفت‌انگیزی از رایحه‌های طبیعی گل‌های سفید و میوه‌های تازه است. این محصول دارای حداکثر اثربخشی برای جلوگیری از تعریق و ایجاد بوی بد در تمام طول روز است. ماندگاری 24 ساعته، فرمولاسیون فاقد الکل و عدم ایجاد لکه بر روی لباس از ویژگی‌های منحصربه‌فرد این محصول است

 

 

 

رول ضد تعریق زنانه

 

 

 

رول ضد تعریق زنانه یکی از پرطرفدارترین محصولات در دنیای ضد تعریق‌ها است. این رول‌ها بیشتر برای ناحیه زیر بغل استفاده می‌شوند، این رول‌ها با داشتن ماده کلرید آلومینیوم لایه‌ای محافظ روی پوست زیر بغل آمونیوم هستند استفاده شود. این ضد تعریق‌ها بی‌بو و یا با رایحه‌های مختلف زنانه در بازار یافت می‌شوند رول‌های ضد تعریق زنانه نوعی مایع مرطوب‌کننده و ملایم هستند. این مایع به کمک توپک سر شیشه به ناحیه زیر بغل زده می‌شود و پوشش خوبی در زیر بغل ایجاد می‌کند این پوشش، مجراهای پوستی خروج قطرات عرق را به‌صورت موقت می‌بندد پس عرق دیگر راهی برای خروج از زیر بغل، محل تجمع غدد، پیدا نمی‌کند و استفاده از آن‌ها باعث ایجاد حس شادابی و طراوت در ما می‌شود و حتی در برخی از موارد بعد مصرف احساس بودن در دشت گل و سبکی خاصی القا می‌کند.

این رول‌ها را برای درمان تعریق بیش‌ازحد زیر بغل، کشاله ران و یا کف دست‌ها به کار می‌برند. در ترکیبات این محصول بیشتر از رایحه‌های ملایم و دلنواز مانند شکوفه پرتقال و لیمو، عطر گل‌ها و عصاره‌های گیاهی، سیب سبز، عطر وانیل، چوب و ... استفاده می‌شود.

 

 

 

 

بهترین زمان مصرف رول ضد تعریق زنانه

 

 

 

بهترین زمان مصرف از این محصل بعد از هر بار استحمام هست و همچنین هر بار که احساس کردیم که زیر بغلمان بوی عرق می‌دهد نیز می‌توانیم از این رول استفاده کنیم.

 بعضی‌ها معتقدند ممکن است استفاده از این محصول برای بانوان باعث ابتلا به سرطان پستان شود که ریشه این عقیده از اینجاست که فکر می‌کردند ممکن است آلومینیوم باعث افزایش احتمال خطر ابتلا به سرطان شود و در آخر فهمیدند که این ترکیبات باعث تحریک غدد لنفاوی نمی‌شوند.

 

 

 

ویژگی‌های اصلی:

 

 

 

  • حاوی رایحه گل‌های سفید و میوه‌های تازه

 

  • دارای اسانس پودری

 

  • ماندگاری 24 ساعته

 

  • ضد تعریق

 

  • جلوگیری از ایجاد بوی نامطبوع

 

  • فرمولاسیون ملایم

 

  • رایحه نشاط‌آور

 

  • عدم ایجاد لکه بر روی لباس 

 

 

 

فاقد مواد:

 

 

  • فاقد پارابن
  • بدون الکل
     

 

 

برای چه افرادی مناسب است:

 

 

این محصول برای انواع پوست پیشنهاد مناسبی است.

 

 

 

چه تأثیری دارد:

 

 

فرمولاسیون مدرن با بهره‌گیری از خواص گیاهی و رایحه‌های شگفت‌انگیز گل‌های سفید و میوه‌های تازه، بدون استفاده از الکل و پارابن، این محصول را برای تمامی سلیقه‌ها و انواع پوست‌ها مناسب ساخته است

 

 

 

 

چند نکته مهم در ارتباط با دئودورانت‌ها

 

 

 

  • اگر پوست حساسی داريد و با هر دئودورانتى دچار سوزش، خارش، قرمزى و التهاب در ناحيه زير بغل می‌شوید، بهتر است از دئودورانت‌هايى استفاده كنيد كه فاقد الكل، پارابن و فاقد عطر باشد تا ميزان حساسيت به كمترين ميزان ممکن برسد.
    مجدداً اگر پوست حساسی داريد، بلافاصله بعد از شيو يا اپيلاسيون از دئودرانت‌ها استفاده نكنيد.
    اگر هر دو واژه دئودورانت و آنتى‌پرسپيرانت را روى يک محصول ديديد، احتمال زياد آلومينيوم دارد.
    صرف اينكه يک دئودورانتى گياهى هست، دليل بر اين نميشود كه ملح‌هاى آلومينيوم را نداشته‌باشد

 

 

 

سایر مشخصات مام‌ رول دئودورانت زنانه پینک پرنسس شون

 

 

 

با رایحه دل‌نشین خود تا 24 ساعت از تعریق جلوگیری می‌کند و بر روی البسه رد لکه و سفیدی به جای نمی‌گذارد. این محصول فاقد الکل می‌باشد، به همین علت برای افرادی که دارای پوست حساس هستند هم مناسب است.

 

 

 

 


ثبت نظر