گالف دارو - داروخانه اینترنتی

هر آنچه که درباره ریمل ها باید بدانید و معرفی ریمل برند شون

هر آنچه که درباره ریمل ها باید بدانید و معرفی ریمل برند شون

 

 

 

کدام ریمل را بخرید

 

 



برخی ریمل‌ها به خاطر داشتن مواد شیمیایى و نگهدارنده باعث بروز حساسیت‌هایى همچون سوزش چشم، آبریزش و خارش مى‌شوند. اخیرا از سوى وزارت بهداشت نظارت‌هایى در زمینه لوازم آرایشى و بهداشتى خصوصا ریمل‌هاى ایرانى شروع شده است و تولیدکنندگان لوازم آرایشى موظف هستند در این تولیدات مواردى را رعایت کنند حتى در مورد ریمل‌هاى خارجى هم شرکت‌هاى وارد کننده به شرطى مى‌توانند جنس وارد كنند که مجوزهاى لازم را داشته باشند و براى کسب اینگونه مجوزها این شرکت‌ها باید دقیقا جزئیات اقلام وارد شده را از شرکت‌هاى سازنده براى وزارت بهداشت بگیرند یا این مواد آرایشى در آزمایشگاه‌هاى وزارت بهداشت تجزیه و آنالیز شوند و در صورتى که مواد مضرى در تولید آنها به کار نرفته باشد، توزیع مى‌شوند بنابراین هنگام خرید حتما به برچسب وزارت بهداشت توجه کنید و فقط از جاهای معتبر و مطمئن خرید خود را انجام دهید.

 

 

 


کدام ریمل‌ها روغنی و کدام آبکی هستند؟

 

 



ریمل‌ها از نظر شکل ساختارى به 2 نوع پودرى و مایع در بازار ایران عرضه مى‌شوند. پایه اصلى ریمل‌هاى مایع به صورت آب و روغن است، ریمل‌هایى که پایه اصلى آنها روغن است و اصطلاحا به نام ضدآب یا واترپروف شناخته می‌شوند در برابر عرق کردن و ریزش اشک مقاوم هستند ولى متأسفانه خشک شدن آنها روى مژه‌ها به مدت طولانى صورت مى‌گیرد، ولى ریمل‌هایى که پایه اصلى آنها آب است دقیقا برخلاف ریمل‌هاى مزبور هستند و راحت‌تر پاک می‌شوند. در واقع براى پاک کردن انواع ریمل‌هاى پودرى و مایع مى‌توان از آب استفاده کرد اما براى پاک کردن ریمل‌هاى روغنى (واترپروف) باید از محلول آب و صابون استفاده کرد. ريمل خوب وسيله‌اي است كه استفاده از آن راحت باشد و نسبت به عرق، شست‌وشو و ريزش اشك مقاوم باشد.

 

 



ریمل‌های ضدآب را هر روز نزنید

 

 



توصیه می‌کنیم برای استفاده روزانه از ریمل‌های ضدآب استفاده نکنید، چراکه برای پاک کردن یک ریمل ضد آب باید حسابی تلاش کرده و از مواد پاک‌کننده استفاده کنید و همین مالیدن مواد پاک کننده و کشیدن دستمال و پنبه اطراف چشم، پوست لطیف این قسمت را می‌آزارد و نتیجه چیزی نخواهد بود جز از بین رفتن تدریجی انعطاف‌پذیری پوست و ایجاد چروک‌های زودرس. همچنین این تقلا‌ها برای پاک‌کردن می‌تواند به مژه‌ها هم آسیب بزند و گاهی موجب کنده‌ شدن آنها شود. هرچند شاید به دلیل پایداری بیشتر اکثر خانم‌ها این ریمل‌های ضدآب را ترجیح دهند اما توصیه می‌کنیم برای استفاده روزانه وسواس بیشتری به خرج دهید.

 

 

 

با مژه‌های کوتاه چه‌ کنید؟

 

 



باید ریملی انتخاب کنید که رنگ تیره‌ای داشته باشد و بلند کننده مژه باشد. یک بار ریمل بزنید، صبر کنید تا ریمل خشک شود سپس یک لایه دیگر روی آن بزنید. اگر هم مژ‌ه‌های‌تان کوتاه است و نازک به دنبال ریمل بلند کننده و حجم دهنده باشید. ابتدا یک لایه ریمل بزنید، اجازه دهید خشک شود و دوباره سر مژه‌ها و مژه‌های انتهای چشم را دوباره ریمل بزنید.

 

 

 

روش براي پاك كردن ريمل‌هاي ضد آب

 

 

 

شامپوبچه

 

 

شامپو بچه آنقدر ملايم هست كه چشم‌هاي شما را آزار ندهد و بتواند ريمل‌هاي ضدآب و سخت را به‌راحتي از روي مژه‌ها پاك كند؛ حوله‌اي را با آب گرم مرطوب كرده و بعد آن را به كمي شامپو بچه آغشته كنيد و چشم‌هاي‌تان را ببنديد و آرام روي مژه‌ها بكشيد. وقتي خوب مژه‌ها را شستيد، صورت را آب بكشيد و بعد چشم‌ها را با حوله خشك كنيد.

 

 

 


پاك كردن با كرم

 

 

 

اگر پوستي خشك داريد و معمولا پوست اطراف چشم‌هاي‌تان ملتهب و قرمزرنگ است، بهتر است سراغ شوينده‌هاي صابوني نرويد. بعد از شستن دست‌ها مقداري كرم برداريد و چشم‌ها را ببنديد و روي مژه‌ها بگذاريد؛ بايد كمي صبر كنيد تا كرم بتواند به خوبي در ريمل‌ها نفوذ و آنها را نرم كند. وقتي ريمل‌ها از حالت سختي درآمدند با يك دستمال كاغذي يا پنبه آرام روي مژه‌ها بكشيد تا ريمل به همراه كرم پاك شود. اگر ريمل‌ها كامل پاك نشده ‌بودند دوباره همين كارها را انجام دهيد.

 

 

 

 

محلول های دوفاز

 

 

 

آرایش پاک کن دوفاز محصولی است که با آن می‌توان هم آرایش چشم و هم آرایش لب را پاک کرد. حتما شنیده اید که نباید از پاک کننده صورت برای پاک کردن آرایش چشم استفاده کنید. زیرا اغلب لوازم آرایش چشم نظیر ریمل و خط چشم حاوی مواد مقاوم در برابر آب هستند. از این رو برای پاک کردن آن‌ها به پاک کننده آرایش قوی‌تری احتیاج است.

چشم پاک کن توان حل کردن این مواد مقاوم در برابر آب را دارد. این بسیار مهم است که آرایش چشمتان را به صورت کامل پاک کنید و هیچ اثری از مواد آرایشی روی آن نماند.

تفاوت اصلی چشم پاک کن یک فاز و دو فاز در نوع کالای آرایشی است. تک فاز در واقع یک پاک کننده نرمال برای همه نوع آرایش چشم و لب است. دقت کنید که این چشم پاک کن برای پوست نمی‌باشد. اما اگر از لوازم آرایشی مقاوم در برابر آب استفاده می‌کنید باید از چشم پاک کن دو فاز استفاده کنید. زیرا این نوع مواد به دلیل داشتن روغن در ترکیبشان در واقع محتوای دو طبقه دارند.

روغن موجود در ترکیب آن باعث پاک شدن آرایش ضد آب می‌شود. همچنین این روغن علاوه بر اینکه آرایش چشم و لب ضد آب را به خوبی پاک می‌کنند، باعث نرم شدن پوست می‌شوند. البته از تک فاز می‌توان برای پاک کردن آرایش معمولی هم استفاده کرد. اما اگر پوست چربی دارید و از لوازم آرایش قوی و ماندگار استفاده نمی‌کنید استفاده از آن لزومی ندارد.

 

 

 

 

نحوه استفاده از آرایش پاک کن دوفاز

 

 

 

اول از همه باید بدانید که پاک نکردن آرایش چشم بسیار مضر است و هیچ وقت با آرایش نخوابید. با توجه به اینکه پوست خشکی و حساس و یا چربی دارید از یک چشم پاک کن تک فاز یا دو فاز مخصوص پوستتان استفاده کنید.

مقداری از چشم پاک کن را روی یک پد کتان بریزید و آن را روی چشمانتان قرار دهید. برای چند ثانیه پد خیس را از روی چشمتان برندارید. سپس پد را بردارید. به هیچ وجه پد را روی مژه‌هایتان نکشید زیرا این کار به مژه‌ها آسیب می‌زند.

سپس یک پد تمیز آغشته به محلول را بردارید و باقیمانده آرایشی که زیر چشمانتان ریخته را پاک کنید. پس از اینکه کارتان تمام شد با یک شوینده مخصوص پوستتان، صورت و چشم‌هایتان را بشویید.

دقت کنید که اگر پوست تمیز و مژه‌های سالمی می‌خواهید حتما شست و شوی نهایی را هم انجام دهید.

 

 

 

ویژگی ریمل حجم دهنده بلند کننده شون:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ریمل حجم دهنده بلند کننده شون قابلیت حجم دهندگی و بلند کنندگی را به طور هم‌ زمان دارد. این قابلیت باعث می‌شود تا به مژه ها زیبایی ببخشد و جذابیت چشم هایتان را چند برابر کند. برس ریمل شون به گونه ای می باشد که تار های آن بسیار شبیه به مژه مصنوعی است. ترکیبات ریمل حجم دهنده و بلند کننده شون حاوی روغن بادام است که برای تقویت مژه ها بسیار مناسب است و دارای رنگ مشکی فوق العاده است. ریمل شون مژه ها را بلند می‌کند و آن‌ها را از هم جدا می‌کند و باعث می شود که از چسبیدن مژه ها هنگام زدن ریمل به یک‌ دیگر جلوگیری شود. همچنین این ریمل بادوام بوده و ماندگاری بالایی دارد.

 

 

 

نحوه استفاده از ریمل حجم دهنده بلند کننده شون:

 

 

 

از قسمت انتهایی مژه به سمت بالا ریمل زدن را آغاز کنید و قسمت‌های بالاتر را بیشتر ریمل بزنید. با حرکت دست خود چشمانتان را به آرامی باز و بسته کنید.

 

 

 

نکته:

 

 

 

فرچه را درون محفظه بالا و پایین نکنید چزا که این کار باعث خشک شدن ریمل می‌ شود.

 

 

 

انواع ریمل:

 

 

 

ریمل‌ های حجم‌ دهنده مخصوص کسانیست که مژه‌ های کوتاه و کم پشت دارند که بتوانند با کمک آن مژه‌ های خود را پرپشت‌ تر جلوه بدهند. ریمل‌ های بلند‌ کننده برای کسانی است که مژه‌ های کوتاهی دارند. این‌گونه ریمل‌ها مژه‌ها را می‌پوشاند و باعث بلندتر دیده شدن آن‌ ها می‌شود.

 

 

 

 

معرفی برند شون:

 

 

 

شون در زبان آلمانی به معنای زیبایی است. زیبایی طبیعی و ماندگار، زیبایی برخواسته از طبیعت است. بر اساس این ایده محصولات گیاهی Schon با بهره گیری از عصاره گیاهان و میوه ها و خواص مرتبط با آنان خلق شده اند. محصولات گیاهی شون با استفاده از مؤثرترین عصاره گیاهان و میوه ها، منطبق با خواسته تمام کسانی هستند که دوستدار طبیعت و محصولات طبیعی می باشند و هم اکنون در انواع محصولات مراقبت از مو، مراقبت از پوست، مراقبت از بدن و محافظ آفتاب به مصرف کنندگان عرضه می گردند.

 

 

 


ثبت نظر