گالف دارو - داروخانه اینترنتی

کانسیلر چیست؟و معرفی کانسیلر برند شون

کانسیلر چیست؟و معرفی کانسیلر برند شون

 

 

کانسیلرها درواقع کرم‌پودرهای فشرده روشن و رنگی هستند که شما می‌توانید آنها را قبل یا بعد از کرم پودر استفاده کنید که بستگی به موارد استفاده از آن دارد. در زیر کارشناسان چی بپوشم لیستی از موارد مهم  کاربرد کانسیلر را تهیه نموده اند. کانسیلر چیست و در چه مواردی باید از کانسیلر استفاده کنیم؟

 

 

کانسیلر چیست؟

 

 

 

این محصول آرایشی که با نام تصحیح‌کننده رنگ نیز شناخته می­‌شود، توسط لیدیا الری در سال ۱۹۲۸ معرفی و ساخته­ شد. این محصول برای پوشاندن تیرگی‌های پوست و رفع ایرادات پوستی ساخته شده و بدون غیرطبیعی شدن آرایش، زیبایی صورت را چندین برابر می‌کند. لیدیا شیمی‌دان بود و پس از آزمون و خطای بسیار توانست محصولی طراحی کند که تمام ویژگی‌های مورد نظر او را داشته باشد.

می‌توان گفت کانسیلـر کرم پودر با غلظت بالا است که گودی و سیاهی دور چشم و سایر نقص‌های پوستی را به خوبی می‌پوشاند. امروزه برندهای زیادی به تولید انواع کانسیلـر می‌پردازند. این برندها به صورت مستمر و دائمی می­‌کوشند، تا ترکیبات به کار رفته در محصولات‌شان را به روز کنند و آن‌ها را مطابق با جدید­ترین تکنولوژی‌های دنیا بسازند.

 

کانسیلرها درواقع کرم‌پودرهای فشرده روشن و رنگی هستند که شما می‌توانید آنها را قبل یا بعد از کرم پودر استفاده کنید که بستگی به موارد استفاده از آن دارد. در زیر کارشناسان چی بپوشم لیستی از موارد مهم  کاربرد کانسیلر را تهیه نموده اند. کانسیلر چیست و در چه مواردی باید از کانسیلر استفاده کنیم؟

 

 

 

 

انواع کانسیلر

 

 

 

کانسیلر‌ جامد

 

 

 

این دسته از کانسیلـر، برای محو کردن نقاط نه چندان زیبا، بسیار مناسب است. اما از آن جایی که به سختی مخلوط می‌شوند و روی پوست به خوبی قرار نمی‌گیرند، بیشتر برای نواحی محدود و کوچک کاربرد دارند.

 

 

 

کانسیلر مایع

 

 

 

 

 

 

 

 

مطابق انتظارات‌مان، این نوع از کانسیلـر، به علت مایع بودن، توانایی و قابلیت ترکیبی خوبی دارد. در نتیجه، برای اعمال و استفاده در نواحی بزرگ، ایده‌آل شمرده می‌شود.

 

 

 

کانسیلرپودری

 

 

 

برای زخم‌ها و عارضه‌های پوستی، که خیلی بزرگ و در معرض چشم نباشند، کارآمد و مؤثر هستند.

 

 

 

 

چگونه از کانسیلر استفاده کنیم؟

 

 

 

حالا که کمی اطلاعات در مورد کانسیلـر و انواع آن داریم، بهتر است به سراغ آموزش و نحوه استفاده از کانسیلـر برویم. به خاطر داشته باشید اگر از کرم پودر در آرایش خود استفاده می‌کنید، می‌توانید به ترتیب کرم پودر و بعد کانسیلـر را روی پوست اعمال کنید، زیرا کرم پودر هم به تنهایی قابلیت پوشاندن لکه‌ها و تیرگی‌ها را دارد.

 

 

 

 

 پوشاندن حلقه‌های تیره زیر چشم

 

 

 

برای پوشاندن حلقه‌های تیره زیر چشم، از کانسیلـری استفاده کنید که حداکثر دو درجه از رنگ پوست شما روشن‌تر باشد. برای روش کردن زیر چشم به کمک کانسیلـر به اندازه دو مثلث برعکس زیر چشم را با کانسیلـر بپوشانید و سپس با اسفنج یا بیوتی بلندر کانسیلر را محو کنید.

 

 

 

 

آماده سازی پوست صورت 

 

 

 

همیشه قبل از آرایش پوست خود را آماده کنید. پاک‌سازی، لایه‌برداری و استفاده از نرم کننده و کرم صورت آبرسان مراحل قبل از آرایش هستند. بعد از این مراحل کمی پرایمر به پوست بزنید و به سراغ مراحل اصلی آرایش بروید.

 

 

 

 

پوشاندن جای جوش و لکه‌های پوستی

 

 

 

 

اگر روی صورت خود جای جوش و لکه‌های پوستی دارید به جای استفاده از لایه‌های ضخیم کرم پودر بهتر است از کانسیلر استفاده کنید. با یک براش کوچک کمی کانسیلر روی جای جوش‌ها بزنید و محو کنید.

 

 

 

تثبیت کانسیلر

 

 

 

از پودر فیکس برای تثبیت کانسیلر استفاده کنید. در نقاطی که کانسیلر زده‌اید با استفاده از اسفنج آرایشی کمی پودر فیکس بزنید. قسمت‌های دیگر صورت را می‌توانید با کمک براش، پودر فیکس بزنید تا آرایشی مات و طبیعی داشته باشید.

 

 

 

 

کاربرد‌های مختلف کانسیلر

 

 

 

کانسیلر به جز پوشاندن لکه‌های پوستی و سیاهی دور چشم، امروزه کاربردهای زیادتری پیدا کرده است که در ادامه به چند مورد از این کاربردها اشاره خواهیم کرد.

 

 

 

 

استفاده از کانسیلر به جای کرم پودر

 

 

 

اگر از کرم پودر استفاده می‌کنید ابتدا صورت خود را با آن بپوشانید سپس از کانسیلر استفاده کنید. به این دلیل که اگر ابتدا از کرم پودر استفاده کنید شاید دیگر نیاز به استفاده از کانسیلر نداشته باشید.

 

 

 

 

جلوگیری از ریزش سایه چشم

 

 

 

برای جلوگیری از ریزش سایه خود به این صورت که ابتدا پلک خود را با کانسیلر بپوشانید سپس از سایه استفاده کنید. با کمک یک کانسیلر با رنگ روشن، خواهید توانست بی‌خوابی و پف چشم‌هایتان را از دید دیگران مخفی کنید.

 

 

 

 

پنهان کردن جای جوش

 

 

 

اگر بر روی قفسه سینه یا پشت خود جوشی دارید که نیاز به پنهان کردن آن است ابتدا آن را با یک کانسیلـر متناسب با رنگ پوست خود بپوشانید سپس با اسفاده از پودر شفاف آن را محو کنید.

 

 

 

رفع تیرگی دور چشم

 

 

 

استفاده از یک کانسیلـر با رنگ پرتقالی یا هلویی برای رفع تیرگی زیر چشم با انگشت حلقه: استفاده از انگشت حلقه در این روش به این خاطر است که فشار کمتری نسبت به سایر انگشتان به پوست وارد کرده و کانسیلـر را به آرامی  پخش میکند. اسفاده از رنگ پرتقالی یا هلویی نیز به سبب مطابقت زیاد با پوست است. رنگ هلویی برای رفع تیرگی یا کبودی زیر چشم، رنگ سبز برای  پنهان کردن  لکه های قرمز، و رنگ زرد برای رفع ناهمواری تمام پوست.

 

 

 

 

تمیز کردن ابروها به کمک کانسیلر

 

 

 

با استفاده از کانسیلر ابروان خود را تمیز تر و برجسته‌تر نشان دهید. اگر می‌خواهید ابروهای زیبا‌تری داشته باشید، از کانسیلری که رنگش یک درجه روشن‌تر از پوست‌تان است، کمک بگیرید و در بالا و پایین ابرو‌های خود اعمال کنید.

 

 

 

معرفی و راهنمای خرید و انتخاب کانسیلر شون

 

 

 

 

 

 

 

 

 

کانسیلر از محبوب‌ترین و پرکاربردترین لوازم زیر سازی آرایش برای رفع نواقص دور چشم مثل سیاهی و کبودی است. این محصول برای پوشاندن جای لک و جوش‌‍‌ها نیز مناسب است. برای آشنایی بیشتر با کاربرد و ویژگی های کانسیلر شون همراه ما باشید. اما قبل از آن به معرفی ویژگی‌های یک کانسیلر خوب خواهیم پرداخت.

 

 

 

ویژگی های کانسیلر خوب

 

 

 

کانسیلر در حقیقت کرم پودری فشرده با رنگ روشن است که ایرادهایی را که کرم پودر قادر به رفع آن‌ها نیست را پوشانده و رفع می‌کند. یک کانسیلر خوب نباید خیلی روشن‌تر از کرم پودر باشد و باید ضمن فراهم کردن کاور مناسب، تیرگی دورچشم، پف آن و لکه‌ها را رفع کند. به همین دلیل ما به شما کرم پودر شون را پیشنهاد می دهیم. روغن بادام ماده اصلی به کار رفته در کانسیلر شون است، این روغن ضمن بهبود وضعیت پوست آن را تغذیه کرده و نرم می‌کند.

یک کانسیلر خوب منافذ پوست شما را مسدود نمی‌کند و باعث ایجاد حساسیت روی پوست شما نمی‌شود. همچنین نوع کانسیلر در انتخاب آن برای نوع پوست شما بسیار مهم است. به طور مثال کانسیلر مایع اپیلینگ شون بهترین انتخاب برای پوست‌های معمولی تا چرب است. همچنین یک کانسیلر خوب باید دارای ماندگاری طولانی، کاور مناسب، پوشانندگی بالا باشد.

 

 

 

ترکیبات کانسیلر مایع شون

 

 

 

در فرمولاسیون کانسیلر مایع شون از ترکیبات گیاهی نظیر روغن بادام، روغن کستر، گلیسیرین، کافئین و تیتانیوم دی اکسید استفاده شده است. این ترکیبات رطوبت پوست را تامین کرده، پوست را تغذیه و نرم می‌کنند. همچنین با اثرات آنتی اکسیدانی باعث کاهش چین و چروک دور چشم می‌شوند. همچنین این کانسیلر دارای ویژگی ضد باکتریایی است.

رنگ بندی کانسیلر شون شامل رنگ‌های هلویی، نخودی و بژ است، رنگ هلویی برای از بین بردن لک‌های تیره مناسب است، رنگ نخودی برای رفع کبودی زیر چشم کاربرد دارد و رنگ بژ ، مناسب رفع پف زیر چشم است.

 

 

 

 

نحوه استفاده از کانسیلر شون

 

 

 

قبل از استفاده از کانسیلر صورت خود را کاملا تمیز کرده و مرطوب کنید. سپس کانسیلر شون را به طور نقطه‌ای و به شکل یک مثلث زیر چشم قرار داده و با انگشت حلقه، اسفنج یا براش به طور ضربه‌ای پخش کنید. توجه داشته باشید در صورت پخش نادرست، کانسیلر آرایش شما دو رنگ شده و زیبا دیده نخواهد شد.

 

 

 

قیمت کانسیلر شون

 

 

 

قیمت کانسیلر مایع اپیلینگ شون نسبت به کیفیت آن بسیار مناسب است. مواد اولیه طبیعی استفاده شده در این کانسیلر و فرمولاسیون فوق العاده‌اش، آن را تبدیل به یکی از بهترین و مقرون به صرفه‌ترین انتخاب‌ها کرده است. در تولید کانسیلر شون قیمت در درجه دوم اهمیت قرار داشته و کیفیت فرآورده ارزش بسیار بیشتری نسبت به آن دارد.

 

 

 

 

ویژگی های کانسیلر مایع شون:

 

 

 

  • پوشانندگی بالا

 

 

  • ضد چروک

 

 

  • حاوی روغن بادام

 

 

  • ماندگاری بالا

 

 

  • سبک و نرم

 

 

  • مرطوب کننده دور چشم

 

 

  • بر پایه ترکیبات گیاهی

 

 

 

نقد و بررسی کانسیلر مایع شون:

 

 

 

در ادامه میخوام به بررسی نقاط قوت و ضعیف این کانسیلر ایرانی بپردازم پس با ما همراه باشید.

 

 

 

نقاط قوت:

 

 

 

  1. پوشش بالایی داره
  2. خیلی خیلی راحت دور چشم پخش میشه
  3. اپلیکاتور خوبی داره
  4. خیلی سبکه
  5. غلیظه و نیاز نیست هر دفعه زیاد بزنین
  6. ماندگاری بالایی داره

 


ثبت نظر